NUESTROS PROTOCOLOS COVID 19

Prefase Tximeleta 2016

written by Grupo Tximeleta 27 enero, 2016

Este pasado sábado 23 tuvo lugar la Prefase Tximeleta 2016 en el Polideportivo Elorsoro de Oiartzun, en la cual las gimnastas de Tximeleta de Usurbil, Altza, Karmelo y Oiartzun ofrecieron un nivel superior al de otros años anteriores como preparación del inicio de la competición de este año.

Participaron en torno a 50 gimnastas de edades comprendidas entre os 9 y los 23 años que ofrecieron tanto trabajos grupales como individuales y donde pudimos ver un muy buen dominio de todos los aparatos.

Desde Tximeleta queremos agradecer a todos los colaboradores su participación y en especial al Polideportivo Elorsoro por ceder las instalaciones para poder llevar a cabo esta exhibición un año más.Urtarrilak 23an, aurreko larunbat arratsaldean , Tximeleta Aurrefasea ospatu zen Oiartzungo Elorsoro Kiroldegian. Bertan Tximeleta taldeko gimnastak beste urtetan baino  maila altuagoa eskaini zuten prestaketa moduan eskola arteko konpetizioa hasi aurretik.

Usurbil, Altza, Karmelo eta Oiartzungo gimnastak parte hartu zuten,  Alebinak izan ziren parte hartzaile gazteenak eta Seniorrak nagusienak, 9 urtetaik 23 urte bitarteko 50 gimnasta inguru parte  hartu zuten taldeka zein bakarka.

Tximeletatik eskerrak eman nahi dizkiegu kolaboratzaile guztiei eta bereziki Elorsoro Kiroldegiari aurtengo aurrefase hau ere  aurrera eramatea ahalbidetzeagatik instalakuntzak erabiltzeko aukera emanez urtez urte.

Zorionak  kirolari guziei eskeinitako emanaldiarengatik eta jarraitu lanean bide onean zoazte eta!

TE PODRÍA INTERESAR