Este sábado se celebrara la final de Guipúzcoa Cadete y Amateur. La competición tendrá lugar en el polideportivo de Ibarra en horario de mañana y tarde. Habéis realizado un gran trabajo a lo largo de este curso y os merecéis disfrutar! ¡Muchísima suerte a la MAREA ROJA de Tximeleta!
Larunbat honetan Kadete eta Amateurreko gimnastika erritmikoko finalak edukiko ditugu! Lehiaketa Ibarrako kiroldegian egun osoz ospatuko da. Lan handia egin duzue ikasturte osoan zehar eta asko disfrutatzea merezi duzue!! Zorte on Tximeletako MAREA GORRIARI!!!!!!!!!!!!!!!!!


