El 24 de febrero, domingo, se celebrará el campeonato escolar de nivel A y B en el polideportivo de Hernani.
En este campeonato participarán las/los siguientes gimnastas y conjuntos de Tximeleta.
Categoría alevín:
- Conjunto Udarregi tximeleta
- Berta Sanchez
- Eider Arsuaga
- Alazne Irazabalbeitia
- Sara Perales
- Ana Garcia
Categoría Infantil:
- Olatz Latiegi
- Nerea Larzabal
- Maddi Portu
- Conjunto Oiartzun Tximeleta
Categoría Juvenil:
- Conjunto Oiartzungo Tximeleta 1
- Conjunto Oiartzungo Tximeleta 2
- Itxaso Orbegozo
Categoría Cadete:
- Itxasne Telleria
Categoía Senior:
- Oihana Arsuaga
- Nora Urtizberea
!!!!!ÁNIMO CHICAS!!!!!
Clica aquí para ver el orden de actuación y horarios
Otsailak 24ean, igandea, Hernaniko kiroldegian A eta B mailako txapelketa ospatuko da.
Bertan Tximeleta Taldeko talde eta bakarkako hauek parte hartuko dute:
Alebin mailak:
- Udarregiko tximeleta taldea
- Berta Sanchez
- Eider Arsuaga
- Alazne Irazabalbeitia
- Sara Perales
- Ana Garcia
Infantil mailan:
- Olatz Latiegi
- Nerea Larzabal
- Maddi Portu
- Oiartzungo Tximeleta taldea
Jubenil mailan:
- Oiartzungo Tximeleta taldea 1
- Oiartzungo Tximeleta taldea 2
- Itxaso Orbegozo
Kadete mailan:
- Itxasne Telleria
Senior mailan:
- Oihana Arsuaga
- Nora Urtizberea
ANIMO NESKAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
