NUESTROS PROTOCOLOS COVID 19

CAMPEONATO DE NIVEL A Y B EL 24 DE FEBRERO

written by Grupo Tximeleta 11 febrero, 2013

El 24 de febrero, domingo, se celebrará el campeonato escolar de nivel A y B en el polideportivo de Hernani.

En este campeonato participarán las/los siguientes gimnastas y conjuntos de Tximeleta.

Categoría alevín:

  • Conjunto Udarregi tximeleta
  • Berta Sanchez
  • Eider Arsuaga
  • Alazne Irazabalbeitia
  • Sara Perales
  • Ana Garcia

Categoría Infantil:

  • Olatz Latiegi
  • Nerea Larzabal
  • Maddi Portu
  • Conjunto Oiartzun Tximeleta

Categoría Juvenil:

  • Conjunto Oiartzungo Tximeleta 1
  • Conjunto Oiartzungo Tximeleta 2
  • Itxaso Orbegozo

Categoría Cadete:

  • Itxasne Telleria

Categoía Senior:

  • Oihana Arsuaga
  • Nora Urtizberea

!!!!!ÁNIMO CHICAS!!!!!

Clica aquí para ver el orden de actuación y horarios

Otsailak 24ean, igandea, Hernaniko kiroldegian A eta B mailako txapelketa ospatuko da.

Bertan Tximeleta Taldeko talde eta bakarkako hauek parte hartuko dute:

Alebin mailak:

  • Udarregiko tximeleta taldea
  • Berta Sanchez
  • Eider Arsuaga
  • Alazne Irazabalbeitia
  • Sara Perales
  • Ana Garcia

Infantil  mailan:

  • Olatz Latiegi
  • Nerea Larzabal
  • Maddi Portu
  • Oiartzungo Tximeleta taldea

Jubenil mailan:

  • Oiartzungo Tximeleta taldea 1
  • Oiartzungo Tximeleta taldea 2
  • Itxaso Orbegozo

Kadete mailan:

  • Itxasne Telleria

Senior mailan:

  • Oihana Arsuaga
  • Nora Urtizberea

ANIMO NESKAK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hemen klik egin ordutegiak eta aktuazio orbena ikusteko

TE PODRÍA INTERESAR