El 2 de marzo, sábado, se celebrará el campeonato escolar de nivel B en el polideportivo de Hernani, en jornada de tarde.
En este campeonato participarán las/los siguientes gimnastas y conjuntos de Tximeleta.
Categoría alevín:
- Conjunto Udarregi tximeleta
- Berta Sanchez
- Eider Arsuaga
- Alazne Irazabalbeitia
- Sara Perales
- Ana Garcia
Categoría Infantil:
- Olatz Latiegi
- Nerea Larzabal
- Maddi Portu
- Conjunto Oiartzun Tximeleta
!!!!!ÁNIMO CHICAS!!!!!
Clica aquí para ver el orden de actuación y horarios.Martxoak 2an, larunbata, Hernaniko kiroldegian B mailako txapelketa ospatuko da arratzaldean.
Bertan Tximeleta Taldeko talde eta bakarkako hauek parte hartuko dute:
Alebin mailak:
- Udarregiko tximeleta taldea
- Berta Sanchez
- Eider Arsuaga
- Alazne Irazabalbeitia
- Sara Perales
- Ana Garcia
Infantil mailan:
- Olatz Latiegi
- Nerea Larzabal
- Maddi Portu
- Oiartzungo Tximeleta taldea
ANIMO NESKAK!!!!!!!!!!!!!!!!!

