Los grupos de Tximeleta que se presentaron a la final de «IZARRAK PLAZARA» lo pasaron genial! nervios@s pero llenas de ilusión, presentaron sus trabajos. Felicidades a tod@s por el gran trabajo que hicísteis!
PERO SOBRE TODO SUPER FELICIDADES A LAS MAS PEQUEÑAS QUE SALIERON VENCEDORAS DEL CONCURSO!
INTXAURRONDO TXIMELETA GIMNASTA TALDEAIZARRAK PLAZARA LEHIAKETAN PARTE HARTU ZUTEN TXIMELETA TALDEAK PRIMERAN PASA ZUTEN! URDURI BAINA ILUSIOZ BETERIK AURKEZTU ZITUZTEN HAIEN LANAK! ZORIONAK GUZTIEI EGIN ZENUTEN LANAGATIK!
BAINA BATEZ ERE SUPER ZORIONAK TXIKIENEI INTXAURRONDO TXIMELETA GIMNASTA TALDEARI GARAILE ATERA ZIRELAKO!!!!
