NUESTROS PROTOCOLOS COVID 19

FELICIDADES A ANE ORBEGOZO!

written by Grupo Tximeleta 20 diciembre, 2013

Ayer a las 20.00 de la tarde, finalizó el plazo de votación de la postal navideña. Después hacer el recuento de votos, ANE ORBEGOZO de la ikastola Ikasbide de 4ºcurso a sido la ganadora.

Por ello,  MUCHISIMAS FELICIDADES!  A la vuelta de navidad recibirás tu regalo. Sudadera, mochila y camiseta!

Atzo arratsaldeko 20.00etan bukatu zen postal lehiaketako bozkaketa epea, eta ordurarte boto gehien jaso zituen postala, Ikabideko 4.mailako ANE ORGOZO-rena izan zen.

Beraz, zorionak bihotz bihotzez.

Zure oparia gabonetatik bueltan jasoko duzu, sudadera, kamiseta eta motxila!

TE PODRÍA INTERESAR