NUESTROS PROTOCOLOS COVID 19

GYM&DANCE

written by Grupo Tximeleta 24 abril, 2013



El día 20 de abril, la Federación Guipuzcoana de Gimnasia, organizo el encuentro Gym&dance, un encuentro de danza donde TXIMELETA participo con sus 150 alumn@s. Udarregi, Oiartzun, Axular, Orereta, Langaitz, The english school, Intxaurrondo… fueron algunos de los centros que pudimos ver.

Apirilaren 20an, Gimnasia federazioak antolatutako Gym&danza dantza emanaldian TXIMELETA taldeak parte hartu zuen bere 150 ikasleekin. Udarregi, Oiartzun, Axular, Orereta, Langaitz, The english school, Intxaurrondo… ikastetxeak ikusi ahal izango genituen.

Oso emanaldi polita izan zen! Zorionak!!

TE PODRÍA INTERESAR