Desde Tximeleta queremos felicitar a Olaia, Alazne y Uxue por el gran trabajo realizado este domingo. En especial nuestra más sincera enhorabuena a Uxue por ese tercer puesto y por conseguir una plaza para la final!!!!!!

Tximeletatik Alazne, Olaia eta Uxueri igande honetan egindako lan bikainarengatik zoriondu nahi diegu! Eta zorionak bereziki Uxueri lortutako hirugarren postuarengatik eta finalean plaza bat lortzeagatik!!!!!!
