3º Premio: Al haber un empate entre dos postales en segundo lugar, no habrá un tercer ganador.
2º Premio: Compartido entre….. SILVIA GUTIERREZ (The english school)
ALAZNE IRAZABALBEITIA (Udarregi ikastola)
1º Premio: ANE ORBEGOZO (Ikasbide ikastola)
¡¡MUCHÍSIMAS FELICIDADES A LAS TRES!! A la vuelta se os entregarán los regalitos…
*Las ganadoras fueron elegidas por votación de los monitores de Tximeleta.
3. Saria: Ez da hirugarren irabazlea hautatu, bigarren postuan berdinketa bat egon delako.
2. Saria: SILVIA GUTIERREZ (The english school)
ALAZNE IRAZABALBEITIA (Udarregi ikastola)
1.Saria: ANE ORBEGOZO (Ikasbide ikastola)
ZORIONAK HIRUKOTE!!! Bueltan oparitxoak entregatuko zaizkizue.
*Irabazleak, Tximeletako monitoreen artean egin zen bozketaren emaitza izan da.

